Klachtenafhandeling.

Samen komen we er vast uit

We doen natuurlijk ons uiterste best om klachten te voorkomen. Mocht je toch een klacht hebben over bijvoorbeeld een van onze producten, dan kun je ons het beste een mail sturen. Vermeld daarin je persoonsgegevens, maar vergeet ook niet de besteldatum en het bestelnummer indien van toepassing. Vervolgens kun je binnen 2 werkdagen een reactie verwachten. We proberen uiteraard altijd om je klacht naar volle tevredenheid op te lossen.

Je klacht elders aanmelden

Mochten we toch niet tot een oplossing komen, dan kun je natuurlijk ook elders met je klacht terecht. Zo kun je klacht aan te melden via het ODR platform. Als je klacht nog niet al ergens anders in behandeling is, dan kun je dit platform van de Europese Commissie gebruiken.


Gouden tips over badkamer schoonmaken vind je hier

Tips over badkamer schoonmaken vind je hier Iedereen die van een schone en frisse badkamer houdt zal blij zijn met...

Lees meer
Minimalist Japanese-inspired furniture

Ac haca ullamcorper donec ante habi tasse donec imperdiet eturpis varius per a augue magna hac. Nec hac et vestibulum...

Lees meer
New home decor from John Doerson

Ullamcorper condimentum erat pretium velit at ut a nunc id a adeu vestibulum nibh urna nam consequat erat molestie lacinia...

Lees meer
Nieuwsbrief

Voor interessante tips, ideeën, nieuwtjes en acties.

Wat mis je?

Laat ons weten wat je mist bij Huisentuinshops.nl

Huis en Tuin shops.
Bekijk alle shops

Bestellingen vanaf €100 worden gratis verzonden
Gratis goede doelen steunen met 2,5% van je orderbedrag
Eenvoudig en gratis betalen met het vertrouwde iDEAL