Klachtenafhandeling.

Samen komen we er vast uit

We doen natuurlijk ons uiterste best om klachten te voorkomen. Mocht je toch een klacht hebben over bijvoorbeeld een van onze producten, dan kun je ons het beste een mail sturen. Vermeld daarin je persoonsgegevens, maar vergeet ook niet de besteldatum en het bestelnummer indien van toepassing. Vervolgens kun je binnen 2 werkdagen een reactie verwachten. We proberen uiteraard altijd om je klacht naar volle tevredenheid op te lossen.

Je klacht elders aanmelden

Mochten we toch niet tot een oplossing komen, dan kun je natuurlijk ook elders met je klacht terecht. Zo kun je een geschil aanmelden bij Stichting WebwinkelKeur, maar is het ook mogelijk om je klacht aan te melden via het ODR platform. Als je klacht nog niet al ergens anders in behandeling is, dan kun je dit platform van de Europese Commissie gebruiken.


DIY ‘planten terrarium’ ter decoratie

DIY ‘planten terrarium‘. De plant in glazen pot van David Latimer De Brit David Latimer begon in 1960 met zijn zogenaamde...

Lees meer
Stijlvolle open vakkenkast

Stijlvolle open vakkenkast. Om te laten zien wat je in huis hebt We kennen allemaal wel de KALLAX vakkenkasten van...

Lees meer
Moderne werkkamer met Scandinavische invloeden

Moderne werkkamer. Met Scandinavische invloeden De flexibiliteit en vrijheid neemt binnen veel bedrijven sterk toe. In de meeste gevallen betekent dit...

Lees meer
Nieuwsbrief

Voor interessante tips, ideeën, nieuwtjes en acties.

Wat mis je?

Laat ons weten wat je mist bij Huisentuinshops.nl

Huis en Tuin shops.
Bekijk alle shops

Bestellingen vanaf €100 worden gratis verzonden
Gratis goede doelen steunen met 2,5% van je orderbedrag
Eenvoudig en gratis betalen met het vertrouwde iDEAL